HMEPIΔA ENΩΣHΣ ΓPAΦIΣTΩN EΛΛAΔAΣ_11/02/06_Εταιρική Ταυτότητα

HMEPIΔA ENΩΣHΣ ΓPAΦIΣTΩN EΛΛAΔAΣ
ETAIΡIKH TAYTOTHTA
Εξετάζουμε την «ταυτότητα» των μελετών Εταιρικής Ταυτότητας
Tι αφορά;
12 σημαντικές μελέτες, 10 ομιλητές, 1 μέρα αφιερωμένη στην Εταιρική Ταυτότητα με πολλή πράξη και λίγη θεωρία.
7 από τα εμπειρότερα γραφεία design της Ελλάδας παρουσιάζουν μεγάλα αλλα και μικρότερα project εταιρικής ταυτότητας με ένα μοναδικό τρόπο:
ξεκινώντας από την κατάσταση που βρήκαν και το brief, αναλύουν το σκεπτικό και τη μεθοδολογία, δείχνουν τις προτάσεις, και καταλήγουν στο τελικό αποτέλεσμα!
Tι θα συζητηθεί:
-Tι είναι η Εταιρική Ταυτότητα και γιατί είναι τόσο σημαντική;
-Επηρεάζει το μέγεθος του πελάτη ή του θέματος τη μεθοδολογία της μελέτης Εταιρικής Ταυτότητας;
-Ποια είναι τα κοινά σημεία και ποιες οι διαφορές μιας μελέτης για μεγάλη εταιρία και μιας άλλη για μικρότερη;
-Ποια είναι τα στάδια κάθε μελέτης;
-Εταιρική Ταυτότητα είναι το σήμα, το επιστολόχαρτο και η κάρτα ή και το κατάστημα, η σήμανση, τα οχήματα και το εταιρικό web site;
-Τι αγοράζει ο πελάτης, που σταματούν τα πνευματικά δικαιώματα του σχεδιαστή και που οι αποχρώσεις του;
-Aντιλαμβάνονται οι πελάτες τη σημασία της Εταιρικής Ταυτότητας και τη συνεισφορά της στο image και στις πωλήσεις;
-Είναι αποκλειστικά αντικείμενο των γραφιστών ή εντάσσεται σε ένα ευρύτερο πλαίσιο εταιρικής επικοινωνίας και marketing;
-Μπορούν οι μελέτες εταιρικής ταυτότητας των Ελλήνων γραφιστών να αποτελέσουν «εξαγώγιμο» προϊόν;
Σε ποιους απευθύνεται;
Σε έμπειρους γραφίστες, υπεύθυνους και μέλη δημιουργικών ομάδων, και creative directors διαφημιστικών εταιριών
που θα ακούσουν οργανωμένα όλα όσα αφορούν στις μελέτες εταιρικής ταυτότητας, τα προβλήματα και τις λύσεις τους
Σε λιγότερο έμπειρους γραφίστεςπου θα έρθουν σε επαφή με την μεθοδολογία και τη διαδικασία μελέτης μικρών και μεγάλων θεμάτων Εταιρικής Ταυτότητας
Σε σπουδαστές γραφιστικήςπου θα δουν τι θα σημαίνει στην πράξη αύριο, αυτό που μαθαίνουν θεωρητικά σήμερα
Σε υπεύθυνους λογαριασμών και client service εταιριών διαφήμισης, δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας που θα πλουτίσουν τις γνώσεις τους ακούγοντας τους ίδιους τους μελετητές να παρουσιάζουν σημαντικές μελέτες της ελληνικής αγοράς
Σε συμβούλους, επικεφαλής και στελέχη marketing που θα έρθουν σε επαφή με την πρακτική πλευρά του επικοινωνιακού «θεμέλιου» κάθε εταιρίας
Σε επιχειρηματίες που θα ανακαλύψουν πόσο σημαντική είναι για την ανάπτυξη, την ανταγωνιστικότητα και τς πωλήσεις της εταιρίας τους, η σωστά μελετημένη εταιρική ταυτότητα
Tόπος:
Πολυχώρος AΘHNAΪΣ, Kαστοριάς 34-36, 10447 Aθήνα
Ημερομηνία:
Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2006, Ώρα προσέλευσης: 10.00 πμ
Δηλώσεις συμμετοχής:
Δήλωση συμμετοχής στην Hμερίδα, θα βρείτε στο site της Ένωσης στη διεύθυνση www.gda.gr.
Συμπληρώστε την και στείλτε την ηλεκτρονικά, ή αν αυτό δεν είναι δυνατόν εκτυπώστε την και στείλτε την με το fax στο 210 902 7031, υπ’ όψη κ. T. Πετροπουλέα.
Hμερομηνία αποστολής δηλώσεων:
Oι δηλώσεις συμμετοχής πρέπει να αποσταλλούν μέχρι και τη Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2006.
Θυμηθείτε ότι η έγκαιρη αποστολή των δηλώσεων συμμετοχής διευκολύνει πολύ τον προγραμματισμό της Hμερίδας και είναι μεγάλη βοήθεια.
Kόστος συμμετοχής:
-Το κόστος συμμετοχής για κάθε συμμετέχοντα, είναι 35 ευρώ
-Για τα οικονομικά τακτοποιημένα μέλη της Ένωσης Γραφιστών και τους σπουδαστές το κόστος συμμετοχής είναι: 20,00 ευρώ
Το κόστος συμμετοχής περιλαμβάνει το Πιστοποιητικό Παρακολούθησης, και καφέ στο διάλειμμα.
Πρόγραμμα Hμερίδας:
10.00-10.30 Προσέλευση ? Εγγραφές
10.30 Χαιρετισμός ? Έναρξη Ημερίδας
10.35 ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ, το πρόσωπο κάθε εταιρίας
ΙΚΟΝ/Porter Novelli (BBDO Group), Έλενα Σάββα, Διευθύνουσα Σύμβουλος
11.05 ALDEMAR Hotels, OCTABIT
YALOS Quality Solutions, Tίνα Τουπάι, Διευθύνουσα Σύμβουλος
11.45 ΓΕΦΥΡΑ ΡΙΟΥ-ΑΝΤΙΡΙΟΥ Κέντρο Ενημέρωσης
ΑΣΠΑ & ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΜΟΪΛΗΣ, Άσπα Κόλλα, Αρχιτέκτων Εσωτερικών Χώρων
12.25 ΑΓΑΠΗΤΟΣ Ζαχαροπλαστεία, SPOILT Fashion Tales
COLIBRI, Xρήστος Χέλμης, Creative Director
13.05 ? 13.30 Διάλειμμα για καφέ
13.30 COSMOLINE Telecommunications, FREESTYLE Hairdressing Salons
MILK, Λεώνη Γιαγζόγλου, Partner/Branding Design, Γιώργος Αναστασιάδης, Partner/Branding Strategy
14.10 Πνευματικά δικαιώματα μελετών Εταιρικής Ταυτότητας
Μαρί Δελλή, Δικηγόρος
14.25 GRANT (www.grant.gr), MYTHOS (www.mythosbeer.gr)
LINAKIS+Associates, Mάριος Λινάκης, Creative Head
15.05 OTENET, MARKETING LEAD
BRANDEXCEL, Λία Προέδρου, Διευθύνουσα Σύμβουλος
15.45 INA (Ιndustrija nafte d.d.)/ Κροατία
DASC Design Strategy, Δ. Μπρούσαλης, Γεν. Διευθυντής
16.20 Ερωτήσεις - Συζήτηση
Οι συμμετέχοντες στην Ημερίδα θα πάρουν Πιστοποιητικό Παρακολούθησης.